Veelgestelde vragen
Als je je al ingeschreven hebt met een standaard account en wilt upgraden naar een premium account dan dien je eerst je huidige account te verwijderen en je opnieuw in te schrijven.
Wij selecteren de kandidaat op basis van inschrijfgegevens, de beste match met het profiel gesteld voor de kamer wordt geselecteerd.
Het inschrijfnummer kan je vinden in de mail die ja als bevestiging krijgt nadat je je hebt aangemeld. Het inschrijfnummer is ook zichtbaar op je profiel pagina wanneer je bent ingelogd.
Om te zorgen dat er geen misverstanden ontstaan of meningsverschillen met de huurder voor je, vragen wij je altijd om foto's aan te leveren van de lege ruimte.
Opzeggen kan één volle kalendermaand van te voren. Je kunt je opzegging via de mail doorgeven.
Na opzegging krijg je, mits voldaan aan alle verplichtingen de borg binnen 1 maand retour.
Onderhoudsmeldingen kunnen worden doorgegeven via het portaal. Inloggegevens zijn per mail naar je verzonden, óf je vindt ze in de huurbevestiging.
Je kan ons buiten openingstijden bereiken voor spoedgevallen op het volgende nummer: 06-50809236
Bekijk daarvoor deze video van Eneco, over hoe je een verwarming ontlucht.
Bekijk daarvoor deze video van Eneco, over hoe je een ketel bijvult.