Portfolio

Al meer dan 25 jaar richten we ons op het beheer van vastgoed in Nijmegen en omgeving. Hieronder ziet u een kleine greep uit de door ons beheerde woonruimtes en/of projecten waarbij wij hebben geholpen.

Parkweg

Sinds het voorjaar van 2020 hebben wij voor een van onze opdrachtgevers dit schitterend gerestaureerde pand met 6 zeer luxe appartementen aan het Kronenburgerpark in beheer.

Bijleveldsingel

Op deze toplocatie aan de rand van het centrum wonen sinds vele jaren ruim 130 studenten. De kamers voorzien van keukentjes en hoogslapers zijn altijd gewild.

Arnold van Akenplein & Gebroeders van Limburgplein

In het voormalige weeshuis in de binnenstad van Nijmegen zijn in de zomer van 2019 34 appartementen opgeleverd welke wij mochten verhuren namens de eigenaar.

Sint Annastraat

Prachtig herenhuis aan de “Via Gladiola” met 19 studio’s.

Mariënburg & Achter de Bank

Mooie combinatie tussen oud en nieuw. 36 stuks 2 en 3 kamer appartementen in hartje centrum met het befaamde Faberplein in de voortuin. Ook deze verhuuropdracht was ontzettend leuk om te doen.

Oranjesingel

Begin 2021 hebben wij voor een van onze klanten de 6 gemeubileerde en gestoffeerde appartementen mogen verhuren. Wat een hoog afwerking niveau en oog voor detail!

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend én kosteloos gesprek.